TORSDAG

Dags för att sätta igång för ännu ett eftermiddags pass på jobbet, idag har dom ute dag. Blir att gå till parken och barnen får åka skridskor :) solen skiner och det kommer bli skönt att få vara ute lite faktiskt. Gäller att klä mig enormt varmt efterom jag är inte riktigt kry. Feber och frossa. Men alvedon keep me up! Sen jobbar jag inte heltid nu när jag inte är riktigt pigg, så får vakna till liv och bli människa och må lite bättre så går jag till kl 14. Men imorgon är jag ledig,skönt med lite längre helg. Att vara ledig en fredag gör ju hela helgen tycker jag.. Men måndag kör vi igång igen och även tisdag!
Pratade även med skolan i förrigår. Dom sa att jag skulle ligga lågt fram tills nästa fredag, skönt att kanske ha lite hopp över att få komma in och läsa en kurs. Men som det verkar luta åt så blir det nog distans. Vilket jag är nervös över! fyyy, sitta hemma själv och läsa, skrämmer mig. kommer man fixa det? bättre gå på lektioner och få skriva ner sina anteckningar, tycker jag då :)

Igår var ingen bra dag, jag gick och la mig 21.30!! hör och häpna. Sen när gick jag och la mig så tidigt? Nej jag hade ingen lust med nått och kroppen värkte. Hjärtat sved och de var bara sjukt jobbigt igår.
Nu vet jag ingenting.

ETT ENDA FRÅGETECKEN.

Ha en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0