FREDAG

Vilken dag! Tar mig i kragen och borstar tänderna och hoppar i säng alltså, phuuuu jag har huvudvärk och känner mig bara så matt i kroppen nu.. Trött? JA! Seg? JA! Uttråkad? JA!
Men ändå så kan jag säga att även om jag vart arg på jobbet idag så fick jag komma hem till ett lugnt och skönt hem och bara det gjorde att det som hände på jobbet var en skitsak, så skönt att haft en lugn fredags kväll här hemma, därför känner jag att tillvaron just nu är bra :) jag är avslappnad och det känns tryggt!

Har inga som helst planer i helgen, tar det som det kommer. Det borde jag göra med allt egentligen, man borde inte ha förväntningar eller höga förhoppningar, jag  får faktiskt sluta med det. För det blir aldrig som man tänkt sig med någonting, vad som helst kan dyka upp eller hända. Därför får man bara leva i nuet, JUST nu, inte en timme före eller inte tänka en dag frammåt, JUST NU ska det vara =)

gahh, så sjukt trött är jag och uppe i mitt rum är halva min säng full med kläder som har tvättats och skulle egentligen in i garderoben för någon dag sen, men jag är såååå duktig på att skjuta upp sysselsättnings saker! haha!

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0