EN FANTASTISK START PÅ DAGEN

Morgonen började mysigt, jag såg även solen sken utanför fönstret direkt kände jag glädje!
Väl här hemma när jag kom hit så drack jag kaffe och lyssnade på lite musik, sen ringde telefonen.
DET VAR EN VÄLDIGT SAKNAD VÄN som jag inte hade pratat med sen flera veckor tillbaka.
Helt otroligt skönt att få höra hennes röst, att få höra att hon hade det bra och vad hon har gjort sen vi pratade sist, och även höra hur glad hon var. Det värmde mitt hjärta något så otroligt!
Har inte träffat henne sen i oktober, början på oktober... Känns som en evighet sen,
min bästa bästa vän som alltid funnits där för mig, som jag alltid har pratat med varje gång det varit jobbigt, en vän som alltid fått mig att må bra och en vän som jag alltid kan lita på. Nu längtar jag ihjäl mig efter henne, ha henne på hemmplan igen och kunna träffa henne!! Bara att fått ge henne en kram hade betytt ALLT!
Iallafall så lär jag faktiskt ladda hem skype nu i veckan och sen nästa vecka ska vi planera in ett samtal,ett längre samtal vi kan ha så man kan prata lite mer.. Blir för himla dyrt och för korta samtal när vi ringer på mobilerna..
Hur som helst så känner jag att jag har en perfekt måndag, och allt jag kännr är GLÄDJE & LYCKA.


Diamanten min, jag vill ge dig allt här i världen men mitt liv vill jag dela med dig <3



en väldigt gammal bild på mig & cissi, man kan inget annat än att skratta åt denna bild.
och jag vet cissi hur mycket du kommer hata och svära åt mig nu för jag la upp denna.
Men kunde inte låta bli, jag äääääälskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0