SÖNDAG

Hallå söndag och hallå alla nyfikna och läsglada människor som aldrig kan kommentera :)) hah.
Nu har jag SALT filmen med angelina jolie på laddning och inväntar Christoffer som kommer om ett tag och
sover här hos mig inatt, eftersom jag ska upp imorgon bitti tidigt och jobba så bestämde vi oss för att sova här, då han kan sova vidare hur länge han vill och jag bara kan gå tio minuter innan jag börjar till jobbet. Perfekt när man jobbar i området där jag bor.
Tänkte även ladda hem en annan film också, men kan inte komma på någon eftersom att alla andra filmer på tankafetast som är nya är helt värdelösa och tråkiga, sen får jag passa mig att inte ta någon sorlig film eftersom Christoffer bara klagar på min film smak, hah. Nej men vi får se vad jag väljer, men lär iallafall minst ta en till. Antar att vi inte kommer klara oss med en film. Då vi sov ända till efter 12 idag, oooops! jag som skulle försöka komma upp i tid så jag skulle kunna lägga mig i tid och orka upp, men ääh. jag kunde bara inte slita mig ifrån honom imorse, det var fööör svårt precis som alla andra gånger!
Han är ju min underbara trygghet och hans närhet får mig att må så bra :)) när han kramar mig och jag känner hur han andas bakom mig, jag blir så avslappnad och mår så bra!
Lär iallafall hoppa in i en dusch innan han kommer, har en ny bäddad säng som väntar också. Så jag vet att detta kommer bli perfekt!
Imorgon är det jobb igen, skönt att komma in i vardagen igen, men konstig att vara på dagis sidan när man är van vid fritids och skolan, men dom behövde hjälp och eftersom dom känner mig och vet att jag är mycket där så ville dom att jag skulle komma, självklart tackar man inte nej och lite extra pengar till julafton är perfekt!

Ha en jätte fin söndag, för det ska jag verkligen ha!!

puss & kram



CHRISTOFFER IGEL  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0