PUSSPUSS

lyssnar på sean banans låt PUSS PUSS på högsta volym som är så sjukt skön inte för att jag har fastnat för han som artist men just refrängen och bakgrunds-musiken är dock väldigt skön, jag har städat och donat hela rummet och till och med varit snäll och plockat ut diskmaskinen. Men fyyy ingen tvättning blev det ( vet jag var lat ) men istället fick jag ett myspysit rum och rensat lite skit, på köpet hittade jag mina slutbetyg! Vilken lättnad jag trodde verkligen att jag hade tappat bort dom.
Nu väntar en dusch, sen om 2 timmar ungefär ska jag bege mig neråt till kupolen och plocka upp Madde som slutar jobbet, vi tänkte ta en kaffe och snacka lite skit :)) som sagt, tjejsnack! som kan hålla på läääänge.
SAKNAR MIN ÄLSKLING som en tok bara, fick höra hans röst för ett tag sen, kändes som han var miljoner mil ifrån mig.. Men nu får jag bara hålla tummarna över att tiden kommer gå fort och att han får komma hem till mig snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0