ONSDAG

Då har man jobbat klart mer än halva veckan :)) skönt! återstår 2 dagar till sen så får jag helg. Och jag längtar så mycket efter den kan jag säga!! Fredagen är planerad och resten av helgen ska jag mysa extra mycket med christoffer som sedan åker iväg nästa vecka och jobbar i stockholm, första gången jag kommer vara utan honom så många dagar och jag gruvar mig, kommer sakna alles för mycket.. får hoppas tiden kommer gå fort.
Jobb dagen idag var lugn hade inte alls många barn idag så det blev innemys med ritning och spela monopol junior, helt okey dag idag bortsett från spöregn konstant hela dagen. Vi fick nöja oss med att vara inne helt enkelt.
Imorgon jobbar jag stängning och det vet jag kommer vara segt, men skulle ta bilen ner iallafall utifall vi skulle iväg och göra någonting på eftermiddagen en sväng :))
Blir säkert bra oavsett..
Bilder ifrån igår från utflykten och middagsmys kommer nu som jag lovat!
Utsikt ifrån Bergebo över Borlänge
Underbara barn :))
Mamma & Paulina beslagtog bubbelbadet efter tacosmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0