KUPOLEN

Idag började dagen med stress, vaknade av christoffers mobil som ringde och flög sedan upp i sängen och insåg att vi hade försovit oss och hade 40 minuter kvar tills vi skulle vara i Borlänge. Åka hemifrån honom och in till Borlänge tar ungefär 20-25 minuter, så det var bara på med kläderna och snabb göra sig i ordning och sätta oss i bilen.
Hoppade av hos madde, sen åkte vi ner mot stan och gjorde ett ärende och sen in på kupolen och käkade. Gick sedan runt och kikade, hittade mig en klänning. Och som wikkan gapade sin haka över att jag skulle ha den gjorde även min mamma så nu har jag köpt mig en leopardstuks klänning fast i röd och svart :)) as snygg! Kommer bli kanon att ha på min födelsedag..
Vid 4 kom mamma och hämtade upp mig utanför kupolen, åkte hem tog mig ett varmt bad för att dämpa min ryggvärk och gjorde mig i ordning och klar och sitter nu och väntar på Chritoffer som ska bli klar med sin repning, han ringer nog vilken minut som helst skulle jag tro.
Du har gjort mig hel, din trygghet och din kärlek. Du är där för mig och JAG ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0