HELG

Äntligen är det helg och jag får ledigt igen! Det var nog inte så bra av mig att jobba hela denna vecka med fortfarande förkyldning och hosta den har liksom inte försvunnit, men nu kan jag vila upp mig :))
Idag skulle vi till pylonen, men när vi kom dit såg vi att dom stängde kl 12.oo så vi gick till teknikdalen istället och matade fiskade men där insåg vi att de var is över vattnet hah, allt gick emot oss verkligen. men när vi började kasta bröd kom det en hel flock änder, och jag lovar dig det var hundratals haha! Så vi hade det roligt och dom var närgågna så barnen var lite rädda. Jag skrattade så jag dog alltså.
Vid 14.oo när vi var tillbaka så hade jag bara ett endaste barn kvar så vi myste med monopol spel och lite data. Mysigt, sen var det dags för mig att bege mig hemmåt och nu har jag tagit mig ett varmt bad :)) Väntar in donnan madelené som kommer strax, hon skulle vara här halv 6 iallafall men färsking som hon är kommer hon väl sent..
Vi tänkte dricka några glas och bege oss ut vid stan och kika lite, får se om man kommer tycka det är roligt eller ett skämt som vanligt. Skulle vilja ha varit till falun men drygt med chaufför och sådär.

Ha en jätte fin helg!





Dom där änderna var överallt alltså :) och Lasse var omringad.
Här är monopol mys på eftermiddagen, sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0