FRAMTIDSMUSÉET

Hallå!
Idag har det varit en dag som har gått alles för fort, och när jag kom hem ifrån jobbet så var det för mörkt ute! Får panik, tycker det känns jätte konstigt att komma hem och det är jätte mörkt ute det är enda nackdelen med att skruva tillbaka klockan en timme.
Men dagen till ära bestod av att vi åkte till Framtidsmuséet med barnen, det var ynka 6 barn idag bara. Så jag och Lasse unna dom med en vistelse där borta vilket dom uppskatta rejält mycket. När vi kom tillbaka vid 14.oo så var det mellis dags, så vi åt och myste lite och jag blev själv med barnen. Bestämde mig då för att ta med dom till en lekpark i hönsarvet, vilket dom tyckte var superkul när klockan blev 16.oo var dom förtvivlade att åka tillbaka hah, söta små liven. De är kul när dom uppskattar att man tar iväg dom på någonting och speciellt till stället man har planerat, det liksom glädjer en obeskrivligt mycket.
Kvart över 5 var det hemgång och väl hemma har jag inte hunnit med mycket eller, endast en dusch och druckit en kopp kaffe. Nu undrar jag hur kvällen till ära kommer sluta..
Saknar min fina som jag inte sov med inatt :(( men men, ibland måste man.
Imorgon är det äntligen fredag och då ska vi iväg till pylonen med 4 kanske 5 barn, härliga fredag :)) mys för dom att få komma iväg och göra någonting också! känns mera som ett lov då för dom istället för att vara vid fritids hela tiden, här kommer några bilder ifrån idag :))





UNDERBARA BARN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0