FÖNSTER

en sak är säker jag ska aldrig någonsin mera putsa fönster, jag gav mig in på det idag efter en order från mamma. För att allt skulle hinna bli klart, men jag kan säga att det var det värsta som kunde hända mig denna dag... fyfan!
Glasmästarn har nyss varit här och hämtat hela fönstret eftersom när jag skulle öppna det satt det typ fast så jag tog inte i alls för mycket och skulle försöka öppna det men då bara poff sa det och blev en sjukt stor spricka och börja ramla glas.. shit tänkte jag vafan är det en mardröm eller? hur fan kunde detta hända mig? Så fort ringer jag till mamma och berättar och får panik över vad jag gjort. Men en nära till mamma hjälpte mig och ringde till glasmästeriet här i Borlänge så nu har han varit och hämtat fönstret och jag hoppas han kommer inom kort så vi kan fortsätta, för snart är mamma hemma så kan man inte göra allt själv fel =) hah..
Tv bänken kommer idag, då blir det installering av tv och nya stereoljudet, christian kommer nog och hjälper oss iallafall, snälla vännen min!

Vilken jävla skit dag jag har haft, allt är skit och känns skit. Jag vågar inte ens tänka på hur allt slutar, men förhoppningsvis blir allt till det bättre snart, jag hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0