15 NOVEMBER

Ny vecka igen med nya tag. Denna vecka har inget jobb dykt upp ännu, men hoppas det drar igång snart igen, blir så himla trist och bara gå hemma och inte göra någonting speciellt, visst umgås med mina vänner och göra lite nytta som och tvätta osv har man tid med, men det kan man inte hålla på med varje dag liksom.
Men men, helgen har sprungit förbi som vanligt jag har inte gjort någonting alls mer än att varit med Christoffer, hans föräldrar bjöd oss på middag i lördags och det var en riktigt mysig och god middag. Vi åt fondue (eller hur det nu stavas) med lite fläskfilé bitar och oxfilébitar och lite ost tärningar och goa saker som man stoppa i den där grytan som gjorde allt i ordning på spettet. Har aldrig någonsin ätit det förr, men det var riktigt gott och simpelt.. Mysigt hade vi det iallafall :))
Idag måndag har ingenting skett, kom hem vid 15 tiden, har hunnit druckit kaffe och ätit solskensbulle. Var himla sugen på att gå ut och käka med mina 2 vänner madde & wikkan, men ena ville så sent på kvällen och jag ville snart som möjligt då jag inte hade ätit någonting och den 3:e kunde inte för då hade bussen hem redan gått, bla bla bla bekymmer bekymmer, därför så uteslöt vi det istället.
Så här sitter jag i medväga, snön yrar ner och det är plusgrader ute så det är äckligt blött med andra ord så ut tänker jag inte gå, kanske man ska ta sig en dusch? ja men det gör jag nog inte nu på en gång. Äta borde jag också, köttfärsås och spaghetti finns i kylskåpet och värma, ska jag nog göra också. Hmm rummet ser bedrövligt ut också, MASSVIS med tvätt ta mig fan överallt. nej usch och fy för denna tragiska och värdelösa måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0