JULAFTON

GOD JUL allihopa & GOTT NYTT ÅR! hoppas ni får en riktig bra julafton & ett riktigt gott nytt 2011..
Jag har sålt min telefon ikväll, jag har varit och köpt sista julklapparna och ska nu ta och slå in dom
sedan ska jag bara sluta mina ögon för att försöka sova. Varken sömn eller mat har blivit bra på ett par dagar nu,
jag har haft väldigt bra stöd ifrån väldigt fina vänner, all min kärlek till er..
Jag ska ta och packa min väskor imorgon kväll också.
Har fått order av att uppdatera min blogg, men det är inte så himla lätt att skriva när saker och ting är som det är.
Men iallafall så önskar jag alla en riktigt fin jul,
tomten kom en dag tidigare till mig iallafall och det är jag riktigt glad över och nöjd!

Jag har nytt nummer för tillfället fram tills den 29e då har jag mitt vanliga nummer igen så ni kan inte nå mig på mitt vanliga nummer, vill ni ha det tillfälliga så hör av er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0