HELG

Helg ännu en gång och denna helg finns heller inga planer, tar den precis som den kommer precis som alla andra dagar jag gör. Lika bra, planerar man brukar det oftast inte gå som det ska göra :) därför har jag lärt mig att ta dagen som den kommer!
Inatt fick jag 3 timmars sömn, sen var jag vaken och har hållit mig vaken ännu, hah. Det var en underbar morgon tillsammans med mitt hjärta dock var vi inte med varandra då hade den varit ännu bättre.
Och nu sitter jag hemma och väntar på honom, skulle egentligen ha träffat honom där efter 11 imorse, men han var försenad med bil hit och dit så nu får jag säkerligen vänta tills ikväll eftersom jag ska hämta mamma på jobbet klockan 4 och sen köra paulina ner till tåget vid 6 och därefter ska jag köra ut mamma och 2jobbar kompisar ut till travet på v75. Sen så hoppas jag på att få tillbringa min kväll och resten av helgen med min diamant:))
Frågan är bara hur länge man orkar hålla sig vaken idag? hah, jag skulle kunna somna nu men risken är stor att man sover ända tills ikväll då, och det går ju inte eftersom man ska vara chaufför hit och dit, suck!
Äta borde jag göra också, men vad vet jag faktiskt inte.. Kanske åker och flottar mig något gott, men kan inte komma på någonting som skulle vara gott.. Hamburgare har jag lessnat på, pizza är för flottigt, kycklingtallrik nääää åt vi i veckan och kebab kan vi verkligen utesluta.
Hjälp mig någon? annars visar det sig :)
Idag har jag varit och shoppat lite, men inte bara till mig själv... Så nå egoist har jag inte varit idag :)) hah.

Ha en jätte fin helg allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0