ONSDAG

underbara onsdag.. Jag känner fortfarande glädje & lycka och det känns helt underbart. Äntligen slipper man lite oro och rädsla inombords. Känns som att det sakta men säkert börjar återställas till det normala igen. Vilket känns sjukt skönt!
men finns en sak som fortfarande tynger mig, men ingenting jag kan göra åt mer än att rädda mig själv i situationen och göra det som känns bäst för mig, men jag håller mina tummar att det kommer fixas och ändringar kommer att ske. För jag orkar inte se det och vara i det längre, så är det bara.. Tär för mycket på mig och mina känslor blir bara negativa, jag blir bara och må så mycket sämre ..

Denna onsdag vaknade jag upp någorlunda tidpunkt, drack kaffe och vaknade till liv, åkte iväg mot affären och köpte ingredienser sen började mäster kocken med lunch :) spenat, bacon och pasta! mmmh, älskart!
Efter maten blev det ännu en till kopp kaffe, sen en lång prommenad med hundarna tog vi, super härligt!
Kollade upp några filmer som jag hade tänkt åka och hyra om ett tag, men jag är helt lelös just nu, min kropp är så matt för tillfället, magen har börjat tagit illa vid sig igen. Och jag hoppas det bara är lite "ont" och inget annat fel. Värsta som skulle vara är att få åka fram och tillbaka till det där sjukhuset i falun igen, nej fyyy det vill jag verkligen inte igen.

Igår jobbade jag också, satt hårmodell på jobbet, elin & maria bestämde sig för att fläta hela mitt hår, viss fick dom de, haha. Men jag visste att dom aldrig skulle orka hela håret haha.. Efter 3 flätor var så gav dom upp och jag hade såååå ont i hårbotten, hah.. Är så håröm nämligen, men dom är för underbara dom där barnen!
Tillbaka igen på fredag för ett eftermiddagspass! blir mys då det är mysfredag på fritids :) film & glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0