NY VECKA NYA TAG

Vecka 4! snart har hela januari gått och som sagt så springer tiden iväg och jobbet är i full gång, barnen gör hela min dag till något fint och alltid är jag lika glad när jag går hem, dom är underbara! Nu har vi kört igång med monopol junior för full fräs, hah. jag tror alla killarna satte med mig och spelade idag och det roligaste med det hela var att dom gick så fullt in i spelet och skulle prompt vinna över "fröken" :p hah. men speltorsk som jag är och hur mycket jag själv går in i spelet så gick det inte, fröken satt med mesta pengarna i handen och mest hus på plan, haha. Imorgon kör vi på igen! Men då är det fritt ute eller inne, hoppas dom bestämmer sig för ute, det är så skönt med graderna nu och inte för kallt heller, perfekt och sen skulle det ju inte skada om solen tittade fram lite också :)) blir säkert en kanon dag imorgon på jobbet, det vet jag.

Här sitter jag nu, ska kolla in tankafetast och kolla efter någon film :) jag och wikkan var på bio igår också, svinalängorna såg vi. vilken jag skulle ha gått och sett för längesen men inte blivit av, iallafall så hade jag en fin söndag med en bra väns sällskap, sedan efter bion blev det lite skipbo och soffhäng med mamma och magnus!
Tvättat har jag gjort som jag inte hade gjort på länge och jag kan säga att hela övervåningen är full med kläder iallafall och än är jag inte klar.. Har egentligen 2 eller 3 maskiner kvar, men får fortsätta imorgon.

Iallafall så är jag väldigt besviken och arg, men som jag alltid har sagt så kommer alltid sanningen fram i slut ändan, alltid kommer saker och ting fram. Bättre sent än aldrig.. Och nu är jag glad över att veta hur det ligger till, får mig mer att kunna släppa alltihop och inte vara förvirrad eller ha klump i magen. Nu är man mest arg, förbannad och irriterad. Men det går över snart :) tur jag har mina nära & kära, all min kärlek till er!
Saknar min underbara finaste bästa vän cecila lenngren som en tok bara! guuuuud vad jag vill träffa dig snart
Kom hem gumman!

Livet har sin mening och helt ärligt så ska jag börja tänka mer på mig själv nu, dom som göra mig glad ska jag ta vara på, dom som värmer mitt hjärta och dom som alltid finns där för mig!
Jag ska börja må bra och vara glad nu!
så är de bara..



en glad sabina, de är så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0