EN UNDERBAR FÖRMIDDAG

japp, så är det jag har en underbar morgon, eller ja nu är hon efter 12, så det blir eftermiddag nu :))
men iallafall så vakna jag upp med ett glatt humör och nu har jag hunnit druckit kaffe och lyssnat igenom
massor av gamla goa låtar ifrån 90 talet och varje gång man hör en massa ifrån de talet så blir man inget annat än glad, hah. gamla godingar helt enkelt!
Igår kikade vi på några sista minuten resor och vi hittade till kanon priset nu är frågan bara om vi ska till hurghada eller sharm el shaike, eller om vi ska åka på fredag eller söndag. men men, ska ner och kika efter jobbet vad som blir bäst. sen kanske det blir en bokning :)) toppen på iet!! härligt och få komma utomlands, sola, bada och bli lite bruuun! AWESOME!

Nu ska jag ta och göra mig klar för lite jobb som är på ingång strax, hoppas ni får en lika bra tisdag som jag ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0