ALLT RULLAR PÅ SOM DET SKA

kompis det går bra nu :)) livet är fantastiskt fast jag sitter här hemma på soffan en fredags eftermiddag med en enorm ögoninflammation, blää.. imorse fick jag inte upp ögat så jag fick lov att öppna det med fingrarna, det var hemskt. Då beslöt jag mig för att ringa vårdcentralen, fick en tid 2 timmar efteråt. Och jag kan säga att undersökningen var hemsk! han slaktade mig med topsen. Ni vet hur folk brukar göra med ögonlocket vända det ut och in och se äckliga ut, så gjorde han med mig och så ville han att jag skulle titta hah, DE GÅR INTE skrek jag och röck som en tok, mamma var med i rummet och kunde inte hålla sig för skratt. Aja, lite salva/dropp hällde han i ögat och jag fick nå recept utskrivet med ytterligare salva droppar, så nu ska jag ta det en vecka och hoppas det blir till det bättre, fyfan! det gör så bedrövligt ont i mitt öga och jag är så tok röd så det finns inte! vill inte visa mig ute, hah bästa är att jag vill inte köra på dagstid utifall polisen stoppar mig, blir väl tusen frågor då.

FINNS INGENTING SOM JAG SAKNAR I MITT LIV NU, JAG HAR ALLT OCH ÄR SÅ GLAD OCH TACKSAM FÖR DET.

Nej det här är ju värdelöst, blogga alltså det lär vara ett skämt. 2 st har varit in varje dag och läst trots noll uppdatering, haha. Ja du, finns nyfikna människor och jag vet nog vilka det är. så är de med de!

Nu ska jag ha fredags mys och en helt underbar helg tillsammans med en väldigt fin människa i mitt liv, som även gav mig en jätte stor röd ros igår <3, den var så fin!! tack så mycket :)

trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0