TILLBAKA

nu har jag bestämt mig för att ge bloggvärlden en ny chans! inte för att jag kommer ta det så värst seriöst,
men hade varit roligt och skriva några rader och lägga upp lite bilder.
alltid roligt att kolla igenom senare.

Vill tacka min kära vän sara för ett jätte fint inlägg, och du har nog väntat som tusan efter en uppdatering av mig, men som sagt full fart hela tiden och bättre sent än aldrig som man brukar säga :))
alla orden värmer ska du veta och du vet precis vart du har mig och alltid kommer ha också!

Söndag idag, helgen bara springer iväg.. och vad har man gjort egentligen?
Jo fredagen så var jag och umgicks med madde på kvällskvisten tog en kaffe som i vanlig ordning, pratade en massa strunt och samtidigt så bara var vi, efteråt åkte jag upp till min kärlek och spenderade natten tillsammans med honom.
Vaknade upp på lördagen, körde christoffers pappa till Borlänge och jag åkte hemmåt och väl hemma var min äldsta morbror på besök och alltid lika roligt att träffa honom och bara dryga sig :)) haha. man kan inget mer än att skratta.
Gjorde mig senare i ordning åkte ner till madde för att umgås lite tills christoffer skulle bli klar.
Och idag söndag, vaknade upp bredvid min fina älskling som var så oerhört trött imorse så jag pallrade mig upp ur sängen och gick in och gjorde i ordning lite kaffe åt honom och surprisade honom med kaffe på sängen :))
Åkte sedan hem till Borlänge igen, stor handlade på maxi med mammsen och sen plockade vi upp lillsyrran som kom med tåget från stockholm.
Väl här hemma började jag med solskensbulls bakning och mamma med middag som bestod av fläskfilé och potatisgratäng, och nu sitter jag här och jäääser! mätt och belåten :))

Förkyld och hostig som tusan är man och jag som ska jobba imorgon, men jag får minsann bita ihop för nu har man varit ledig hela förra veckan och nu vill jag tillbaka!

i köket var det full rulle, alla bullar klara och en sjuk sabina med sin nya mojjiga tröja och en kopp kaffe såklart!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0