NY DATOR

Då var det helg igen, sjukt fort går det. Speciellt när man är ledig också, dagarna bara flyger förbi. Igår fredag fick jag vara chaufför till mamma och sen hämta upp syrran som var på minidisco så sen på kvällen fick jag vara hemma och vara barnvakt medans mamma var på jippo med jobbet, gick suveränt vi flottade lite max sen hoppa jag i badet och Paulina i säng, sen mös jag bara nere på soffan med tv:en och kikade på film. hur skönt som helst :)
Sen på natten när mamma hade kommit hem så åkte jag till Christoffer och sov bredvid honom :) vaknade strax efter 12, hämtade kaffe och mös lite med honom innan jag åkte hemmåt. Väl hemma har det pågått slipning då vi ska tapetsera och måla i vardagsrummet, sen fick vi lov att åka till el - giganten för min dator har pajjat så då fick jag köpa mig en ny. Men det behövdes också, för den bärbara jag hade har ändå gjort sig. Fick lov att köpa ett tangentbord till den för en tangent hade lossat sen hade alla andra tangenter gjort sitt, sen nu gick den inte att starta den var i felsäkert läge hela tiden och ville inte komma igång. men tänkte ge den till christoffers bror som är hur duktig som helst med datorer så får han försöka rädda min hårddisk och sätta över allt ifrån datorn till min nya, tråkigt om man skulle gå miste om allt. men det ordnar sig säkert:))
Är iallafall super nöjd med den nya datorn, blev en dell det sägs att det är ett bra märke, sen kosta den som den kosta också så jag hoppas innerligt att den här håller ett tag nu, hah.

Just nu sitter jag och lyssnar lite musik och ska väl ta tag i att göra någonting, men jag är så fruktansvärt seg idag alltså. Fy fan, är så trist och mörkt ute också så där vill man inte vara..
Men hade tänkt åka till baby senare iallafall eftersom jag inte kan sova med honom söndag och måndag, för då är det jobb time igen! ska bli roligt, blir även på förskolan där och där var det längesen man var, har verkligen glömt av hur det är på dagis sidan, är ju så van med fritids och skolan :)) men blir hur bra som helst kommer jobba med sara och henne trivs jag kanon med!

Ha en fin kväll :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0