FIKA

Hallå eller god morgon, har varit vaken sen kvart i 9 imorse och jag måste medge att allt känns bara så mycket bättre att gå upp tidigt än att sova till 11-13 tiden, kroppen mår mycket bättre, humöret är på topp och man kommer in i en rutin. Jag tror att jag ska banne mig ställa om mig nu ska jag försöka bli en morgon människa och gå upp före 11 åtminstonde. Christoffer vet jag känner lika dant så då blir det inte svårt när en ligger kvar och sover :))
Var ju ensamt för mig igår som jag skrev, men Christoffer ringde mig vid halv 12 och frågade om han kunde få komma och sova med mig när bion var klart, självklart fick han det. Han var och såg harry potter filmen som har premiär igår tydligen hade dom en extra sändning av filmen vid tio i 12 också. Tur han fick gå och se på lite film som han gillar, för mig är harry potter inte så roligt, jag är mer för "cancer sjuka filmer" som christoffer kallar det för, hah.
Nej men vid 3 inatt kom han och kröp ner bredvid mig och krama mig tills jag somna <3 det gillas! Våra telefoner väckte oss med alarm imorse iallafall, vi skulle kliva upp och jag skulle köra christoffer till tåget mot stockholm.
Nu sitter jag här hunnit ätit 2 smörgåsar, druckit ett glas juice och duscha och sminka mig och gjort mig klar, till och med en inbakad fläta i luggen, hah. Hinns mycket med att gå upp i tid :))
Nej nu ska jag åka mot kupolen och möta upp Annis och fika med henne, sen vid 4 hämta upp mamma på jobbet och sen ska jag vidare upp till Rista där Christoffers mamma har "kalas" hon fyller nämligen år imorgon :)) Så blir att träffa lite släkt till honom idag, nervöst är det självklart men dom är hel mysiga det vet jag!
Ha en jätte fin torsdag.

Kommentarer
Postat av: t

Fin blogg :D

va gärna med i dagens blogg :)



Kramar :))

2010-11-18 @ 12:16:37
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0