ENSAMT

Dags att krypa till kojs i sin egna säng alldeles ensam.. Slå på något avsnitt av tre kronor och sen försöka sova så man orkar upp skaplig tid imorgon för kl 12 ska jag fika med en efterlängtad vän. Ska bli kul och träffas, har massvis att prata om! Sen efter 16 tiden ska jag träffa 2 andra gosisar :)) Blir en hel del massa kaffe imorgon antar jag, hah. Mamma skulle vara så snäll och lämna bilen till mig imorgon iallafall, så det var skönt. Tack snälla!
Min rygg har totalt krossats, den gör så bedrövligt ont, fick lov att köpa en värmedyna idag, hjälpte för stunden men dock blir det bara till det sämre inom kort igen. Hoppas det blir bra snart, man orkar inte så mycket sen är humöret inte på tipp topp när man känner såhär heller.

Så är det, god natt allesammans. sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0