BERGEBO

Då var ännu en jobb dag över och denna dag har gått ruskigt fort faktiskt. Vi hade utflykt till Bergebo där ungarna fick härja av sig och jag kan lova dig trots vinterjacka och vindbyxor på var det bedrövligt kallt och det gör nog inte min hosta och förkyld till det bättre utan jag är säkerligen sämre imorgon, eftersom man har frysit och varit ute rätt många timmar.
Nu är man äntligen hemma och lika fort ska man iväg igen, ska bli bjuden på middag av en som mamma känner blir tacos och jag är inte ett dugg hungrig heller, hah. känns ju ganska roligt och åka dit då. men men man ställer väl upp.
Eftersom min laddare ligger hemma hos christoffer kan jag inte lägga upp bilder ifrån idag, när min laddare är även ett usb som man kan föra över ifrån mobil med.
Kommer imorgon :)) jätte mysigt hade vi iallafall trots kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0