21 ÅR

Idag är det dagen med stora D! Idag blir man 21 år gammal. Imorse vaknade jag av fina sms och ett underbart samtal som gjorde min dag.. Min underbara vän Cissi ringde mig ifrån australien, det var den bästa födelsedagspresenten man kunde få, jag fällde några tårar i smyg så hon inte skulle höra och nu när jag sitter och skriver om det här fälls även några till. Jag saknar henne så sjukt mycket, min allra närmaste vän och som alltid stått mig så nära befinner sig nu flera tusen mil ifrån mig men hon finns ändå fortfarande så nära :)) Men min dag kunde inte börja bättre än hennes samtal och det var så sjukt roligt och höra hennes röst och få höra henne berätta om hur hon hade det och sådär, det går jätte bra för henne så jag är sjukt glad för hennes skull! Det förtjänar du min fina vän <3

Sitter nu hemma i medväga, en kaffekopp vid min sida och datorn på köksbordet och ska väl inom kort göra mig i ordning för jobb, blir ett sånt där löjligt eftermiddagspass på några timmar för att dom ska iväg på kurs. Känns ju inte sådär toppen men men man ska vara glad för det timmar man får! Och att man ens har ett jobb.. Inte många som har det i dagsläget i denna ålder..
Sen får vi se hur dagen blir och slutar, hoppas den slutar bra för jag önskar mig inget hellre!

Ha en jätte fin tisdag.



en 21 år gammal sabina..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack min van for de fina orden, dom varmer otroligt <3 LOVE YOU!

2010-12-02 @ 08:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0