VÄRME

Säger bara en sak, borta bra men hemma bäst!! och hur mycket jag uppskattar värme mera än någonsin nu :)) Har varit nere i blekinge, åkte ner på juldagen och hälsade på allihopa, jag hade glädjetårar dom första dagarna, det har gått så sjukt många år sedan vi träffade alla dom där nere och att jag åkte ner dit och var där var för mig helt overkligt! vi hade fina middagar, åkte och julshoppade i kalmar och sen var vi ute bland alla hästarna, vilken frihet allt var. För mig och mamma är dom där nere "vår släkt" fast inte riktig släkt. Men mamma har umgåtts med anki, eva-lena, anna-karin och rosa sen barnsben och deras föräldrar har varit som mormor & morfar för mig vilket jag alltid har kallat dom för, en extra familj helt enkelt:)
Fick träffa eva-lenas barn, sjuuuukt vad dom växer, felicia hela 14 år och sist jag såg henne var typ när hon var 6,7 kanske och emanuel 10 år och han såg jag när han gick på dagis alltså! vad tiden går...
Iallafall nu på vägen hem så fick jag sällskap med felicia i bilen och sällskap gör allt på en sån lång resa, och från motala till örebro fick eva-lena köra min bil så jag kunde lägga mig ner och vila lite :)
Nu känns det bara tomt, dagarna gick för fort och nu är man på hemma plan igen, tillbaka till verkligheten.
Mamma befinner sig i thailand och kommer hem runt 9e januari tror jag, och paulina är med hennes pappa i trollhättan och kommer om en vecka..
Ja så då var det jag och katterna då =)) men skönt, lugn och ro.

En sak är säker iallafall det är att ett varmt bad väntar på mig, brrrrr vad jag fryser och dom hade fel på toaletten så det var ruskigt kallt på den så när man duscha ville man verkligen inte ens dra upp drapperiet och gå ut, hah det  var hemskt. 
Hoppas ni allihopa hade en fin julafton också! Själv fick jag mig en valfri utlandsresa, iphone och lite smått och gott =) Så nu hoppas jag på att hitta en resa inom kort , komma till värmen och njuta av solen!

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS.

Kommentarer
Postat av: cillis

KOM TILL MIG GUMMAN!!!!!!

2010-12-30 @ 08:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0