TORSDAG

Hallå!
över tjugo minusgrader ute och det är kallt som tusan! är knappt att man vill gå utanför dörren :// vill ha sommar och sol nu, ligga och steka i bikini och olja, det är livet de :D hah.
Min födelsedag blev helt toppen! Var iväg och jobbade ett par timmar på eftermiddagen sen ringde christoffer och sa att han var påväg hem till mig när jag slutade, jag skynda mig och duscha och gjorde mig i ordning för han sa att vi skulle ut på en grej. Så vi åkte hemifrån mig ner mot stan, och han bjöd mig på coco thai så vi tog oss buffén och flotta oss :)) det var super mysigt! sen åkte vi hem till honom väl där hemma så mös vi bara och han kom med en jätte stor påse med massor av olika god saker till mig, typ julkaffe, glögg, chocklad ja de var en goodiebag med massor av gottis, han är för underbar min fina diamant :)
Igår var jag till tandis på en undersökning, inga hål bara början till hål som jag har haft sen förra gången jag var där men det hade inte slagit ut riktigt och tyckte att det inte behövdes lagas ännu. Christoffer var med mig iallafall som ett stöd då jag inte klarar av tandläkare riktigt efter dom drog ur min visdomstand. Och nu har jag funderat på att byta tandläkare och gå till en privat istället, kostar precis lika mycket som att gå till en folktandvård så det bästa är nog att byta just för att det är mycket bättre och samma pris + att man vet vem man får och går till.
Efter tandis åkte vi hem till mig gjorde hemmagjorda biffar och käkade lite, sen vidare hem till christoffer och hade en mys kväll med wii spelande så nu har man lite träningsvärk i armen, hah! :)) skoj skoj ..
Nu är han och repar och jag är hemma en sväng, ska betala tlfn räkningen som jag har helt glömt av och sen ska jag krypa ner i badet och mojja ner mig i mysdressen och sen kommer baby och hämtar mig igen så tar jag med mig datorn upp och så blir det film mys =))) jag är bara sååå kär! jag och christoffer pratade nu i bilen om första gången vi träffades och det är 3månader sen, 15 septmber träffade jag honom och vi båda blev så paffa över att tiden har gått så himla fort :) hah. men fortfarande är nykärandet kvar och det kommer det absolut vara för alltid för jag har aldrig träffat någon som han, underbarare och snällare människa får man leta efter och jag är bara så glad över att han finns där för mig <3
Lika mina vänner och familj all kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0