REKLAM

Det är inte bra med reklam, jag blir knäpp.. Nu såg jag att nelly hade frifrakt fram till 12e december, och jag måste medge att dom har förbaskat fina kläder!! jag har inte vågat klickat in på sidan ännu, men jag ska banne mig göra det, kolla vad som erbjuds kanske man finner något eller inte men som vanligt när man vill shoppa eller behöver någonting så finns det absolut ingenting, sen när man sitter där med inga pengar eller långt till lön då hittar man massor, varför? den frågan har jag nötat länge nu..
Jaja, måndag ny vecka igen.. Inga planer för denna vecka iallafall, men någon dag ska jag försöka fixa lite julklappar som jag inte köpt än, och jag vill verkligen inte vara ute dagen innan, så det är väl på tiden att man fixar lite. Men det är stopp på fantasi vad man ska köpa till allihopa? Mamma, Christoffer, Syrran, Mormor ja alllesammans, sjuuukt svårt i år faktiskt.
Och idag har vi bakat lussibullar massvis! Så nu är det klart, imorgon skulle mamma göra saffransbular eftersom vi bara tog lussibullarna idag, och jag måste erkänna att saffransbullar är mycket mycket godare :))
Sen har jag sprungit här hemma i över en halv timme och letat efter ett par byxor som är spårlöst borta, jag förstår inte. haha jag menar så stort bor vi inte och dom ligger ingenstans.. Eller så är det jag som har för mycket kläder helt enkelt, men jag tror på det första att dom är spårlöst borta.
Nej om man skulle...... kika in på nelly en sväng :)

Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0