RÄTTVIK

Idag åkte jag och mamma och wikkan upp till rättvik och hälsade på mormor, min morbror var även där också så honom fick vi också träffa, sjuk kul. det är inte ofta man får träffa dom, så vi hade hel mysigt med massa skratt och roliga minnen vi pratade om.
Kom nyss hem därifrån, och jag är verkligen sjukt trött nu, men sitter och väntar in så mycket bättre som börjar om ett tag som jag bara älskar att se på =) man blir så glad när dom sjunger och gör sina tolkningar på dom olika artisternas låtar. Men ikväll skulle bli annorlunda med duetter och sådär, så jag sitter med spänning och väntar =)
Igår fick jag äntligen träffa christoffer, var så himla kul och se honom igen och himla skönt att få sova bredvid honom igen, som jag längtat efter honom. Men imorse skulle han vidare mot maserhallen och då åkte jag hem och hämtade upp mamma och wikkan så åkte vi ut mot rättvik, så jag saknar ju honom än lika mycket!!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0