IFRÅN MITT HJÄRTA

Tiden stannar samma sekund vi ses tillsammans <3
helt otroligt vad jag har känslor för min underbara Christoffer.
Jag skulle kunna göra allt för honom, gå igenom eld & vatten, för det jag känner det är äkta.
Aldrig mött någon som honom och för mig är han väldigt speciell, han har hjälpt mig mycket
under den här tiden vi har träffats, allt har känts så himla mycket lättare och enklare i livet.
Men en sak ska ni veta, jag har honom inte som någon lösning i mitt liv eller är tillsammans med
honom bara för att det känns som på rosa moln, utan jag är tillsammans med honom för att mina
känslor till honom är starka, mitt hjärta tillhör honom, han får mig glad, han får mig le, han får mig att må bra,
han finns där för mig och han talar om för mig om något är fel, han kan jag prata med om allt, han har något
som ingen annan har och jag har turen över att få dela mitt liv med honom!
Och får jag bestämma själv så vill jag dela det för alltid, jag vill se min framtid tillsammans med honom,
jag vill resa runt omkring i världen med honom, jag vill möta alla motgångar & medgångar tillsammans med honom, jag vill skratta med honom, jag vill gråta med honom, jag vill dela min kärlek med honom,
JAG VILL GÖRA ALLT MED DENNA KARL!

jag har världens finaste underbaraste snällaste och bästa diamant i livet, min stjärna som lyser upp mörkret om natten och som alltid finns där för mig, JAG ÄLSKAR DIG!

christoffer igel, för dig gör jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0