HELG

Återigen så är det helg, fredags kväll. Jag sitter på hemmaplan med världens huvudvärk, fyfan vad vidrigt det är alltså. Känner mig fryssen och allmänt trött. Hoppas verkligen jag inte är påväg att bli sjuk, för det vill jag inte. Nog vi har haft över tjugo minus ute så det skulle inte förvåna mig om man blev sjuk nu.. Men jag brukar ha tur och bli sjuk en eller högst två gånger om året, och nyligen så var jag ju sjuk. Men peppar peppar...
Sov hos min diamant inatt, det var mys! Vi kollade på 2 filmer men sista filmen har vi båda sett sex and the city 2 och jag somnade lite innan halva och vaknade när samantha sjöng "I am a woman and sitting right over there" hah, så jävla kul. Kollade om christoffer var vaken men han sov så sött så jag stängde av och pussa honom god natt och somnade om.. Imorse fick han kliva upp före mig och jobba lite åt pappsen sin, dom bar in stoora rullar isolering in i huset och la upp på vinden så dom får lite varmare där inne. Så kom han upp strax efter 12 och vi myste lite och kollade klart på filmen vi båda somna till sen åt vi lite mat och åkte ner till Borlänge. Bestämde oss för att gå på relaxen och basta lite, de var skönt! Men han fick lov att åka lite före mig så jag var kvar en halv timme till och basta lite, gick in i en annan bastu som var lite varmare och när jag sitter där kommer det in en utlänning och börja prata med mig, hah började presentera sig och frågade om jag ofta brukade gå dit och bla bla bla jag svarade honom knappt och var jätte kort men idioten fortsatte och sen fick jag nog, gick jag ut till relax stolarna och la mig då kommer han med ett glas vatten istället, ja varför blir man inte chockad? jävla dryg äckel, hah synd inte christoffer var kvar. Men efter de fick jag nog och tröttna, pallade inte ha någon stalker efter mig så jag duschade och gjorde mig i ordning och hämtade upp wikkan och vi åkte till max och flottade en hamburgare, sen blev det såklart kaffe och donut på donken :)) mums! jätte mys såhär på en fredag med gott sällskap med en bra vän, det gillas!
Nu är jag hemma som sagt och väntar in mitt fina hjärta som kommer senare och plockar upp mig så åker vi upp dit <3 mys!
Annars har jag inte några planer i helgen, det blir lugnt bara och det är alltid lika skönt!

Ha en fin helg allesammans.



en mongo ful bild på oss, men som sagt bilden förklarar hur vi är som personer, mongolojda helt enkelt :))
men tillsammans är vi bäst och oslagbara, love uuu my friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0