GREYS

jag bara älskar greys! finns absolut inget program som går rakt in i mitt hjärta så mycket som de. Och varje gång jag ser det längtar jag bara mer och mer till att bli det jag vill bli, men det är inte bara. Det är också plugg, det är också många år vi talar om och sen är det så att en behörighet fattas och måste pluggas upp innan högskolan. Men jag har viljan, det är den som behövs till allt. Jag ska se till att fixa och börja 2011!! Det är mitt nya 2011 att börja med min högsta dröm, mitt yrke som jag verkligen vill bli!
Dagens avsnitt av greys var iallafall det sista för året och återkommer till våren, trist men annars finns det säkerligen att ladda hem också, men laddar jag hem alla sesonger så har jag sett slut på allt inom kort, det vill jag inte. Tycker det går rätt bra en vecka emellan, det är bra och längta ibland:)
Men något jag längtar ännu mera efter som står mig så nära hjärtat och som jag älskar något så fruktansvärt mycket är min älskade Christoffer.. Även om vi sågs igår eftermiddag då han släppte av mig här hemma så känns det som om det vore flera dagar sen, sen att man är van att gå och lägga sig tillsammans, det blir en enorm skillnad när man är själv. Ensamheten kryper i hela kroppen och det är för jäkligt.. Men man kan inte alltid sitta ihop, eller hur! Och det kan vara nyttigt att sakna.
Ännu en sak jag saknar väldigt mycket just nu är min vän som befinner sig i Australien, fick höra idag att hon troligtvis kommer hem till våren! och det är sjuuuuukt vad jag längtar tills dess! vilken känsla och vilken lättnad att få ha henne på hemmaplan igen, att kunna ringa flera gånger om dagen, kunna ta en kaffe, spela skipboo, åka bil och bara vara eller hennes spontana saker! Henne har jag varit vän med sen 2:an i lågstadiet och än idag är vi lika tajta, det kan jag säga är riktig vänskap! Älskade vännen, hoppas du mår bra, vet ju att du läser :)

Idag har dagen varit händelserik, jag började tvätta, medans jag väntade gick jag och plockade och donade här i huset, efter jag var klar med det började jag dammsuga, när jag var klar med det torkades golv, sen diskade jag, sen var det skrubb lite här och där. Efter allt var klart åkte jag och hämtade mat, kycklingtallrik & pizza, efter det kunna jag ta mig en varm och skön dusch och nu bara är jag! Men någonting fattas, det är min älskling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0