GLAD

Jag blir så glad, jag blir så varm och jag blir så lycklig varje gång jag får ett mail ifrån cissi, eller ett telefonsamtal eller ett sms. Och nu sitter jag här alles rörd och känner en enorm saknad efter henne. att fått läsa sånna fina ord och rader ifrån min absolut bästa vän på en söndags eftermiddag gjorde det hela!!
TACK VÄNNEN <3

Helgen har varit helt lugn, inga bravader eller händelser alls. förutom igår när jag, wikkan & mamma satte ihop våran nya soffa. haha efter några svordommar och inget alls tålamod så var den ihopsatt och sittbar så vi slängde oss på soffan och bara njöt, sen skjutsade jag hem jäntan och åkte vidare hem till min älskling, mysigt :)

Skrivlusten för denna blogg är på nollan nu och jag känner inte för att sitta skriva om någonting särskilt, det är för mycket runt omkring mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0