FULLSPÄCKAD DAG

Dagen har varit händelserik, började med att jag vaknade alles försent, och jag fick panik eftersom mamma skulle komma hem med bilen vid lunch och klockan 11.45 vaknar jag och hennes lunch är vid 12.30, så det var bara att skynda sig att ta en kopp kaffe och göra sig klar, och mamma kom en halv timme efter jag vaknade och vi åkte strax efter halv 1, följde med henne till jobbet och släppte av henne medans jag tog bilen och hämtade upp wikkan, vi åkte mot stan och gick till studievägledscentrum och skickade in en ansökan till att läsa naturkunskap b och för wikkan blev det matte b, har jag inte fått något svar innan 20e januari så får jag ansöka igen men då blir det distans i falun. Hoppas verkligen det går vägen alltihopa. Ska sedan göra högskoleprovet 2:a april, nervös som tusan är jag men hon på studievägledscentrum gav oss några bra länkar som man kan titta på och göra sig förberedd för. Går allt som jag vill kan jag börja plugga högskolan augusti 2011!! hoppas...
Håll tummarna för mig nu.
Efter det åkte vi till kupolen, köpte lite nödvändiga saker bara, sen slutade madde jobba och kom och fikade med oss. Sen åkte jag och wikkan hem till mig och gjorde i ordning käk till oss och syrran ..
Nu ska jag fixa syrran eftersom mamma jobbar kväll, hjälpa henne packa osv eftersom hon åker till sin pappa imorgon.
Har även ställt av min bil idag också, lite trist att det blev så krångel med den, det var faktiskt en riktig pärla att köra den där och varit med överallt på roadtrip och saker man sent kommer glömma, t.ex bilresan ner till arlanda i januari då cissi och bergman skulle hämtas ifrån deras resan i indien, haha vilket snökaos väder tror de var klass 1 varning också. Och någon idiot körde om oss och det bara öste snö på framrutan och vi såg ingenting på säkert 10 sekunder, det var sjukt äckligt alltså. Men men, inga bekymmer alls förutom detta krångel till motorn nu. så var lika bra att ställa av den och sälja den vidare nästa år. Sen har jag och mamma en bra deal med hennes bil, hon och jag delar på den nu och det känns mycket bättre än att ha 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0