ÄNTLIGEN

säger bara ääääntligen är denna dag här! äntligen kommer min älskling hem till mig, äntligen slipper jag få sova ensam om nätterna och äntligen får jag vakna upp på morgonen och se honom det första jag gör och ääääntligen får jag lite närhet <3, gud vad jag har saknat dig christoffer! något enormt mycket! Ska bli helt underbart att få träffa dig om några timmar!
Förstår ni hur glad jag är eller??? Så ikväll kommer han äntligen och hämtar upp mig så åker vi upp till honom, åååh jag svävar på moln för jag är så himla glad :D:D:D:D
Nu ropar sara att maten är klar, så det är dags att gå ner och få maten serverad :)) har det bara för bra jag!
Vi har även varit ute på långpromenix så det var skönt att gå lite, för idag är den dagen vi slutar helt med pinnarna, nu banne mig ska det bli ordning och reda!
Ha en helt underbar torsdag, för det SKA JAG VERKLIGEN HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0