UNDRAR

Jag undrar hur mycket en människa tål egentligen? hur mycket en människa klarar av? hur mycket skit en människa kan leva med? känns som om det får räcka nu.
Jag kräver förändring, jag tänker göra allt i min makt den här veckan, det är den här veckan som allt står på spel det är den här veckan jag får mitt svar tills mitt dröm-mål, får jag inget veta innan den 20e så ska jag in igen men då blir det på ett litet annorlundare sätt. Blir nog bra vilket som..

Klockan är snart 23 och kvällen har varit inget vidare, just nu känner jag mig ledsen bara. Men jag vet att jag kan förändra det och tänka på det positiva istället, tänka på det som gör mig glad, det som ger mig ljus i livet och mina nära och kära som finns där för mig! hade det inte varit för er så....
Imorgon kl 09.00 ska jag vara på jobbet och det blir en långprommenad dit, SKÖNT.. rensa tankar lite och bara gå och lyssna på musik.. Börjar i skolan nere i domnarvet och eftermiddagen från kl 14 spenderas i medväga på fritids. Blir nog en bra dag, längesen jag såg alla där nere på skolan.. Har mestadels varit i fritids på slutet.

God natt med er allihopa, hoppas ni haft en fin helg.


idag är även ett speciellt datum, 16! det är ett datum jag alltid kommer minnas oavsett vad som händer!
jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0