:)

Hej på er!
Det är inte Sabina som skriver nu, utan hennes favorit Sara, hihi. :)
Sabina bad iallafall mig att fixa en design till hennes blogg idag, för hon ville börja blogga igen. Såklart hjälpte jag henne med det, men har hon skrivit nått inlägg? NEJ så då tänkte jag att jag lika gärna kan göra det.
Jag och Sabina har gjort mycket sjuka saker tillsammans tro mig. Sen blir det ju bara ännu roligare att vi kan vara så öppna mot varandra, vi kan snacka om exakt allt, plus att vi är väldigt bra på att gå in på detaljer, ja ni förstår vi snackar om saker andra inte ens skulle kunna drömma om att berätta för andra. Men antar att våran vänskap kan kallas ÄKTA vänskap. Varför ska vi hålla nått hemligt när vi ändå litar på varandra? haha :)
Satt faktiskt tidigare idag och kollade igenom bilderna från våran Egypten resa vi drog iväg på i februari. Och när man sitter och tänker efter så var den resan inte normal för 5 öre. Vi träffade så sjuka människor, både på gott och ont. haha. Men vi hade ju väldigt kul och det kommer vara ett minne för livet verkligen.
På denna bild har vi bränt oss så mycket att vi fick lov att knyta sjalar i pannan

Nej men det jag ville komma fram till var iallafall att JAG ÄLSKAR DIG SABINA. Jag kommer alltid stå vid din sida vad som än händer, för tillsammans klarar vi allt. Du gör mig alltid glad med dina galenskaper och jag skulle inte kunna leva utan dig vid min sida. Sluta aldrig vara den sjuka människa du är <3

/ Sara
ps. Min blogg hittar ni HÄÄÄÄÄR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0