MIDDAG

Min älskade morbror ringde i rätta stund och sa att han skulle komma och hämta upp mig om en timme. Han skulle bjuda mig på middag som en sen födelsedagspresent. Och han är inte ofta hemma eftersom han jobbar borta i kiruna som rallare så man ser honom inte så mycket, självklart sa jag ja och han kom och hämtade mig. Vi åkte till La cantina och köpte oss en meny 1 som bestod av klyftpotatis med oxfilé och bea sås, som förrätt fick vi vitlöksbrök med mozarella ost och sallad, fy tusan vad gott det var och mättande!
Så nu känner jag mig som en köttbulle och vill bara rulla fram vart jag än ska.
Sitter här på pläden med thé bredvid mig, fryser fortfarande som en tok.. ett varmt bad är väldigt lockande just nu men det får nog bli värmedynan istället risken finns att jag inte kommer upp ifrån badet pga ryggen..
Har ett riktigt roligt kortspel på telefonen nu så det är väldans mojjigt och ligga på dynan och spela lite.
Tack kära morbror för ikväll och att du tog med mig ut för lite skratt och att jag fick träffa dig!!
Slår igång lite musik och lägger mig på soffan nu.

Ha en fin kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0