KÄRLEKENS TUNGA

Fy attans vilken bra låt september gjorde i så mycket bättre i lördags.
Kärlekens tunga! lyssnar på repeat hela tiden, jag får verkligen inte nog!
Hennes stil är verkligen hur skön som helst.. och denna låt med eldkvarn gjorde hon mycket bättre än orginalet :)
Nu väntar jag in en film som jag har på nerladdning, men frågan är bara om jag kommer orka hålla mig vaken och titta? Kanske blir en liten stund och resten imorgon.. Kommer nog inte orka, allt skratt ifrån idag tog kraft på mig och det bästa av allt var saras resultat ifrån rakningen alltså, mamma gjorde det bara såå bra!

Jag vill åka till falun nu i veckan, mysa på stan och kolla runt. Mycket mycket mysigare att gå där på stan istället för borlänges kupolen eller stan här, inte samma sak. Sen vill jag åka iväg på någonting kul också, typ se värsta akvariumet med massor av olika fiskar och sånt där, eller åka på spa en dag eller bara åka någonstans och göra någonting, synd att furuvik eller liseberg är stängt :) eller föresten så är liseberg öppet där vid jul, är tydligen jätte mysigt att vara där under jultiden. Men jag har aldrig varit där då.



De här är mitt liv, Jag lever min dröm
Det är vi mot världen
CHRISTOFFER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0