KÄNSLOR

Någonting känns inte riktigt bra, jag fryser, känner mig illemående och är riktigt hängig. Ryggen ska vi inte ens diskutera, min värmedyna är min bästa vän just nu. Vi ligger och mojjar mestadels dagarna långa, det får mig att känna lite bättre för stunden iallafall.
Imorse hörde jag ifrån cissi, det värmer alltid lika mycket i hjärtat varje gång! Var bara lite jobbigt och läsa att saknaden är stor, det är den för mig också om inte mycket mera! Jag skulle vilja ha haft henne extra mycket just nu, att kunna få prata om allt mellan himmel och jord, bara att få gett henne en kram hade betytt allt!! Lite svårt att kunna ringa till henne i australien och prata om en massa när det är sjukt dyrt, jobbigt.. Sen ett samtal är inte som att prata i verkligheten, verkligheten är alltid mycket bättre och det gäller precis allt.
Nej nu har jag en sån där period jag bara vill dra täcket över huvudet och bara vara, stänga av mobilen och bara vara för mig själv. Fälla lite tårar i min ensamhet och låta känslorna komma ut, jag vet att det är så mycket bättre när man har fått gjort det. Men att tänka är någonting jag verkligen aldrig kan sluta med, alltid tänker jag alles för mycket, jag önskade att man bara kunde få koppla bort allt för stunden. Synd det inte fanns en sån knapp på kroppen :) hah..

Cissi gumman, vet ju att du läser så jag hoppas du vet att jag saknar dig minst lika mycket om inte mera och att jag tänker på dig varje dag och önskar dig all lycka där borta fastän jag vill att du ska komma hem, komma hem  till mig :) Kommer alltid sånna där dagar man känner extra mycket saknad och att man behöver dig! Men det är ju så med en bästa vän, en bästa vän man alltid kan prata om allt med och som känner en bäst, det är du de! Och efter alla dessa års vänskap så är jag så otroligt glad att vi står här idag minst lika tajta om inte mera sen vi gick i 2:an på lågstadiet, du är en sann vän och som jag litar på i vått och torrt.
KOM HEM TILL MIG SNART!!


Kommentarer
Postat av: cissi

ah gumman. nu sitter jag pa datacafet och nastan grater. jag saknar dig, och jag hoppas att tiden gar fort sa att jag snart far traffa dig. FAN att det kan vara sa jobbigt att vara ifran dom man alskar <3

2010-12-19 @ 06:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0