I CAN'T HIDE THE TEARS

16:e september, dagen jag första gången träffade dig. Jag var så nervös så jag skakade. Du kom och hämtade upp mig vid hagalund, jag väntade med spänning för att träffa dig. Du kom äntligen och jag hoppade in i bilen, du var så fin!! Vi hade en jätte fin och mysig kväll, men mitt i natten fick du lov att köra hem mig och jag saknade dig så sjukt mycket direkt efter vi släppte av mig hemma. Men samtidigt var jag så otroligt himla glad över att jag fått träffat dig! Dagen efter kom och vi träffades, varje dag.. Jag var så himla lycklig, glädjen var enorm och jag kände äntligen att det fanns ljus i livet, det var du! Du fick mig att må så bra, så bra att jag svävade på moln varje dag. Varje gång jag hörde din röst, såg dig eller fick ett sms ifrån dig var en obeskrivlig känsla, ett stort leende på mina läppar hade jag och ingenting kunde bli bättre. Toppen på i:et.. Jag trivdes så bra i din omgivning, närhet och i din famn det var där jag mådde som bäst. Jag visste att jag aldrig känt såhär tidigare, du var perfekt i mina ögon, så bra på alla sätt och vis. Precis en sån person som jag drömt om, du var min dröm som gick i uppfyllelse. En dröm jag aldrig ville skulle bli till en mardröm.
Vi hade sånna fina dagar tillsammans, något som jag kommer leva på för alltid. Minnen för mig som kommer alltid vara speciella för mig. Jag kunde inte tro att allt skulle sluta såhär, på det här viset. Jag trodde på äkta kärlek och på det vi hade.
Jag önskade att det här var en mardröm, jag kunde få vakna upp och tro att allt var en mardröm. Att ingenting av det här har hänt. Jag vill inte vara utan dig, det gör för ont. Mina känslor är äkta det vet jag, men jag kan ingenting mera göra. Och jag önskar dig all lycka i livet, jag kommer alltid älska dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0