EN FIN HELG

Jag har haft en sån otrolig fin och bra helg tillsammans med Christoffer :), i fredags blev det relaxen en sväng och sen åkte han iväg till Säter och jag träffade upp Wikkan, sen kom han och hämtade mig på natten och vi åkte upp till honom, lördagen så åkte vi upp till hans stuga eftersom hans mormor hade fyllt år, så hon skulle firas och väl där blev det middag och fika, efteråt åkte vi hem mot Christoffer, han gjorde i ordning en riktig a la carté åt oss. Jag blev riktigt bortskämd av honom, men maten han gjorde och efterätten var riktigt gott! :)) Så för oss har det varit en väldigt skön helg, och jag är så otroligt glad över att jag fick spendera den tillsammans med honom!
Så tack älskling för en helt otroligt fin och bra helg, du gör min dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0