NYTT ÅR

Då är det dags för 2011, detta år har jag lovat mig själv att jag ska börja tänka mer på mig själv, göra det som är bäst för mig och inte ge upp. Blicka frammåt och aldrig se bakåt, se alla möjligheter och ta vara på allting. Sen har jag lärt mig att allting har en mening, det finns en mening med allt.. Likså, så hoppas jag att detta år ska bli en start för mig att börja mitt dröm-mål, att få komma in på högskolan och sätta igång! Sen ska jag givetvis flytta detta år också, jag ska ta mig en utomlandsresa inom kort, eftersom jag fick en resa av mamma i julklapp.. Dagarna har flytit på rätt så skapligt sen nyårsafton och det är redan den 4:e idag..
Helt sjukt, vart tar tiden vägen? känns som om man inte hinner någonting nästan!
Idag är jag bjuden på kalas, så ska åka mot min andra såkallade "familj" och fira pappsen perra som fyller hela 54 år idag, grattis till dig! Så det blir tårtmys och kaffe i hesse om ett tag..

Igår var jag ute och tog mig en långprommenad, för att vara exakt så blev det lite mer än 6 km :)) fram och tillbaka till domnarvet hemifrån mig, mötte upp wikkan i domnarvet och vi tog sällskap hem till mig, väl hemma fick vi för oss att ta ut skotern ur garaget och skulle ut och åka. 2 tjejer som aldrig någonsin varit ute med mammas skoter eller ens känner till alla leder här omkring körde såklart vilse uppe i berget, haha hamnade på något jävla skidspår och vi fick panik, fick vända skotern 360grader och den väger blyyyy alltså! Och idag är jag le lös i armarna och en sjuk träningsvärk, men det vare värt! massvis med skratt och frisk luft, det var mer än härligt :)

Nej det är dags att göra sig kalas fin och åka iväg, god fortsättning allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0