HELG

Fredag idag, blir en lugn och skön helg tillsammans med syster.. Blir att ta hand om henne ikväll och fram till söndag morgon :)) då kommer en efterlängtad mamma hem som jag inte sett sen juldagens morgon.. Ska bli kul och träffa henne och se henne igen och få höra allt från hennes thailandsresa. Och se hur brun människan är och hur mycket hon har shoppat, haha.. Hon har bett mig överföra pengar efter pengar här i dagarna så nu blir jag chockad över hur man kan bränna så mycket pengar i ett billigt thailand? haha.. den här familjen är shopping tokiga alltså. men ingen kan nog slå mig?

Nu ska jag åka ner och hämta upp madde ifrån bussen och sen ska vi till och fixa lite mat och ta det lugnt bara fram till jag ska hem och vara barnvakt!

ha en fin helg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0