TISDAG

Brrr sjukt kallt ute och blåser galet mycket.. Jag vill inte ens gå utanför dörren idag! Så illa är det.
Undrar vad dagen har att erbjuda.
Christoffer kommer hem på torsdag och inte imorgon, skit trist men sant. Förstår inte hur jag ska klara av att sova utan honom i 2 nätter till.. Men inatt hade vi ett mysigt samtal och det fick mig att kunna somna med ett leende på mina läppar :)) tack baby! vi planerade även helgen vad vi skulle göra, så på fredag ska vi iallafall på SAW 3D i Falun.
Nej undrar om man ska ta och göra sig i ordning och göra någonting, blev sugen på att åka och sola eller gå på relaxen i maserhallen. Kul och bada också egentligen, tur man har barnasinnet kvar :)) får nog tacka jobbet för det! Vill aldrig bli för vuxen och förlora det, fyfan vad trökigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0