TISDAG

Tisdagen här, 2 jobbdagar avklarade en som åter står kvar och det blir ett helvetes pass, 06.30-16, innebär öppning på fritids på morgonen med frukost och vakna till liv, sedan 08.10 går skolbussen ner mot skolan och där kommer jag befinna mig till kl 14.00 då innebär det återigen skolbussen upp till fritids igen för mellis och mys i 2 timmar, sen får jag äntligen gå hem :)) men väl hemma är det jobb jobb jobb. Måleriet är i stort sett klart men det ska inhandlas en tv-bänk som MÅSTE vara här innan lördagen så man kan få allt klart, det är rensning och sen åka till tippen med en hel del grejjer som ska slängas! sen ska saker och ting kopplas ihop också som t.ex tven och sen det nya stereo anläggningen. Ja du det är saker hela tiden nu...
Inatt hade jag super svårt att somna, jag kollade på klockan tio över 11 skickade iväg ett sms till christoffer och frågade honom vafan är det här, jag kunde bara inte somna även om jag försökt en timme + att jag var super trött likaså, men nej icke.. Så vi pratade lite och jag fick höra hans röst innan jag beslöt mig för att försöka igen, då gick det bättre. Skönt! Klockan 8 var det uppstigning och en dag på dagis och en eftermiddag på fritids med stängning, det har gått bra. Men nu är jag död.
Tror jag gruvar mig för mycket med jobbet jag lär faktiskt sluta med det, förstör mitt psyke för mycket. Men det hade varit skillnad om man hade fått ett lång vik eller fast tjänst så det kan sägas "mitt jobb".. jaja! ska börja plugga iallafall det är det som sägs att jag vill och göra. då ska det göras! måste bara ner till studievägsledscentrum bara och prata med dom, vill liksom inte plugga en behörighet på komvux en hel termin, känns ganska så meningslöst att gå en timme om dagen i ett halvår liksom, då kan jag lika gärna plugga det på distans. men men vi får se vad som händer.

Har flottat pizza och landat hemma, blir att ta sig en dusch strax och hoppas att kanske christoffer kikar förbi här innan han åker hem, jag saknar ju honom :(( hur konstigt som helst att inte ses så som man är van med.
hur som helst så är han det ABSOLUT bästa jag vet..
Blir läggdags i tid idag iallafall kan jag lova, jag ska banne mig inte vara hur trött som helst när klockan ringer kvart i 6 imorgon bitti. JAG SKA ORKA!

så god natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0