SNÖ

Här hemma har det snöat som tusan så det är säkert 4dm nu, igår blev det snöstorm och har vräkt ner sen dess fram tills för en timme sen ungefär, och nu är det äntligen uppehåll och jag hoppas innerligt att det försvinner snart! Snö får det bara vara på julafton :)) det är då man uppskattar de!
Igår åkte jag och Madde till maserhallen och tog oss ett bad på aqua nova, vi bubblade och flöt omkring i vågorna sjukt skönt, sen som ett avslut på det hela blev det en solning, men vi fick lov att gå ut därifrån efter 20 minuter, fruktansvärt varmt var det!
Idag är det en dag jag inte kommer hemifrån, för det första har mamma bilen och jag kan inte ta mig någonstans och för det andra finns det ingenting alls att göra och då menar jag INGENTING. Men vid 16 kommer mamma hem och då finns det iallafall en bil hemma, fundrar på om man kanske skulle ha ätit ute någonstans hade varit gött och sen uppskattas det alltid med att äta ute. skönt slipper man ta reda på allt när man donar här hemma!
Ska nog be syrran som är nere och ringa till mamma och fråga om vi ska göra det, annars tar jag bilen ner och köper mig en hamburgare på max istället, MUMS :) mini mål med sweet n hot dip! sjukt förbannat läskigt gott.
Och nu är det lite mer än 24 timmar kvar tills mitt älskade hjärta är hemma hos mig igen! Känns som om jag inte träffat honom på en vecka minst, stackarn har iallafall blivit förkyld och hängig så hoppas verkligen inte han blir värre eller åker på det jag hade i över en vecka! Men men en natt till ensam sen så får man sällis! OCH JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG NU.
blev att äta middag ute, frågan är om man ska välja coco thai eller om det blir valentino ? hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0