SHOPPING

nu så är man på hemmaplan igen och en söt tunika och ett par strumpbyxor rikare så känns det bättre!
jag håller nog med christoffer, jag har ett beroende. KLÄDER! men vem har inte de egentligen? vi tjejer är tokiga i kläder, och ni måste hålla med att det är ruskigt kul :))
Jag och madde kikade runt lite grann på kupolen och sen åkte vi till lager 70, där har dom basgrejerna som är till ett bra pris också där jag införskaffade mina strumpisar!
Sen ringde mamma och berätta att hon var ute låst och ville att jag skulle komma hem med nyckel, så gasen i botten så åkte jag hemmåt.
Väl här hemma firade jag mitt köp med en billys panpizza hah, som är farligt gott och så enkelt bara värma och efter 2 minuter är de bara att börja äta. sen lite körsbärstomater och chili bea så blir det ännu goare :))
Nu fundrar jag på kvällen, först och främst blir det en dusch sen får vi se om jag åker till min käraste eller blir kvar hemma. Det får minsann visa sig! Men helst av allt vill jag ju sova med honom eftersom jag stortsett gjort det varje dag sen vi träffades och det är alles för svårt att sova utan honom, det bara är så.
Här kommer en bild på mitt köp idag!
tunika från vero moda & strumpbyxorna lager70

Kommentarer
Postat av: cillapilla

HAHA harmat mig o kopt likadan ser jag? ;) hoppas allt ar bra gumman, pusspuss <3

2010-11-03 @ 09:23:09
URL: http://acilia.blogg.se/
Postat av: Sabina

trodde din var från nelly för hon i kassan sa att dom hade nyss fått in den och hade inte haft den förut :p men men vad fan du är ju ändå i australien liksom :)) hah! allt är toppen med mig, hoppas det är lika med dig baby. SAKNAR <3

2010-11-03 @ 16:14:39
Postat av: Anonym

haha nej, jag kopte den pa veromoda for langesen ju :p det ar ju precis likadan, konstigt att hon sa sa. ah skitsamma! den ar fin ialf :D saklart att det inte gor nagonting om vi har lika :p saknar dig ocksa <3 tack for smset, det varmde!

2010-11-05 @ 05:07:42
URL: http://acilia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0