NY VECKA

Ännu en ny vecka är här och jag drog igång med jobbandet nu. Sjukt skönt att vara tillbaka och kunna känna sig trött kl 8 på kvällen och kunna äta i rutiner och bli en normal människa även om man är less på jobb. Men för mig mår jag mycket bättre utav det.
Var inne på dagis idag, kändes annorlunda men samtidigt roligt, dom är så himla småå dom där liven till skillnad från fritids barnen jag har.. Morgonen började med läsabok mys och sen blev det lunch, efter lunch blev det ut på gården, fick åka lite i backen sen gick jag hem på rast, för hemma var min älskling hos mig så vi tog en kaffe och jag fick pussa han hejdå :)) mysen min! Sen kunde jag gå tillbaka med ett leende på mina läppar, och klockan 16 var det hemgång! Men fick gå förbi fritids till Annelie och prata med henne ang imorgon och onsdag då jag ska vara där. Var lite tragiska saker jag fick reda på, men det blir alltid till det bättre snart.
Imorgon börjar jag 9 och jobbar stängning så klockan 18.30 får jag gå hem, då är det ynka 12 timmar kvar tills man börjar jobba igen, phuuuu... jobbar öppning på onsdag och ska vara nere i skolan i domnarvet, skoj! Tur man känner all personal här omkring mitt område, annars skulle jag inte kunna sova eller gå dit över huvudtaget.

Inatt kommer jag få sova ensam :(( och jag har inte gjort det sen christoffer var i stockholm, helt värdelöst jag vet. Men jag lär, ska upp tidigt imorgon och har ingen bil så jag kan inte åka hem till honom. Men den som väntar på något gott ni vet... väntar ALLTID för länge så är det bara.

Här hemma i vardagsrummet är tapeterna på sin plats och klart, nu vankas det måla imorgon och köpa en tv-bänk sen är det bara att koppla in nya hemmabiosystemet och sen sätta upp lite småsaker så på lördag ska det vara helt klart, för då har jag min fest.

nej kära läsare, jag säger godnatt och sov gott.





jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0