LÖRDAG

Dagarna går föööör fort, jag hinner knappt med! Har min älskling på hemmaplan nu och det är så underbart att få vara med honom igen, att få sova bredvid honom och få vakna upp och se honom :)) det är glädje det!
Idag vet jag inte riktigt hur det kommer se ut. Mamma ville bjuda oss på middag kl 17 och senare ikväll ville Christoffer gå på saw 3D, men som sagt jag vet ingenting just nu. Det får visa sig hur det kommer bli.
Sov alles för länge idag så jag är helt DÖD. inte bra! men det blir lätt så när man inte vill gå upp från varandra :))
Har inga ny tagna bilder heller, så jag vet inte riktigt vad jag ska lägga upp eller skriva.
Kommer väl nått bättre inlägg någon dag här fram över :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0