FREDAG

Äntligen är helgen är och precis som alla andra veckor så flyger dagarna förbi och plötsligt är det helg igen! skönt, vardagarna är ju så trökiga egentligen, roligare med fredag och lördag :)) mer folk är lediga och det brukar kännas bättre med dessa dagar faktiskt.
Igår härja vi och fixa med glasmästare och nytt fönster kom, vi byggde upp en tv bänk och koppla in ljud och tv m.m, sen förtjänade jag en flottig burgare ifrån max.
På natten kom christoffer hem till mig, men 45minuter efteråt var han tvungen att åka hem så vi åkte dit och sov istället :) mysigt! men dock blev det föööör sent, somnade 6 imorse och sov till 2 idag.. icke bra!
så vi vaknade, drack kaffe, tv myste och sen kom hans pappa och mamma då blev det fika, efter de blev de lite lunch och vidare ner till borlänge och jag hem för att göra klart allting. så nu är det ett hem äntligen! imorgon återstår bara slänga iväg lite möbler och vise versa som ska slängas! sen så kan man koppla av..
Imorgon kommer några vänner hit och firar mig eftersom jag fyller år på tisdag. Ska bli väldigt roligt, några av dom har man inte sett på sjuuukt länge, så det blir nog en fin kväll imorgon :)) ska bara komma ihåg att använda systemkameran och få lite bilder, är ju förbannat roligt att få lite ifrån en speciell kväll.

Nej nu väntar jag in torktummlaren och sen ska jag ta mig ett varmt bad, efter det kommer christoffer och sover med mig inatt <3 underbart!! han ska upp i tid imorgon bitti för att bege sig mot romme alpin, hoppas han får lite bättre väder än vad det är nu, för nu är det riktigt förbannat kallt ute.

ha en fin kväll allesammans.



en bild på mig ifrån the studio i stockholm sommaren 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0